Seina värvimise tähe all

Üks minu eesmärk Kanaari saartele tulles oli ära värvida üks sein. Ükskõik milline ja ükskõik kus ja ükskõik millise hinnaga, aga kindel oli see, et ma tahtsin ühe seina ära värvida.

Veider eesmärk, ent kui asjadest ka teistele enda ümber rääkida võibki juhtuda nii, et nad saavad tõeks kiiremini, kui sa seda oodata oskaksid. Tõsi on ju see, et ideed, mida ainult endale hoiad, ei kipu tõeks saama.

Olime oma töökaaslasega sellest varemgi natukene rääkinud, kuid mitte nii põhjalikult, et reaalselt midagi tegema hakata. Oli teine lihtsalt jutu jätkuks välja tulnud ja pigem just siis, kuid juhtusime rääkima, kuidas eelimsel aastal vabatahtlikud lasteaias seina värvisid. Kuid sellest hoolimata ta teadis, et midagi sellist mul tulevikus plaanis on.


Istusime siis ükspäev tööjuures, mina parasjagu dokumentaali erilistest inimestest vaatamas ja samal ajal suvalist pilti joonistamas, kui mu töökaaslane mulle otsa vaatas ja nii muuseas ütles, et ma peaksin Cabildo (koha, kus ma töötan) seinale midagi joonistama. Ossa pagan!

Hetkega kattis mind elevus ja me rääkisime edasi tagasi, mida me teha võiks ja kuidas täpsemalt ja millal ja nii edasi. Suure energiaga tegin kohe samal õhtul esimese kavandi valmis. Küll ilma värvideta, sest avastasin, et olen Eestist kaasa võtnud vaid viis põhivärvi. Näitasime seda järgmisel päeval ka enda bossile, kes meile nõusoleku andis, midagi planeerida. Täielikku nõusolekut pidime veel aga ootama ühelt teiselt inimeselt.


Kavandi koha pealt oli ise esialgu küll väga uhke, kuid tuli välja, et olin unustanud lisada juurde kirja "La Palma", mis on minu töökoha puhul väga oluline ning ei saa pildilt puududa. Teoreetiliselt oli see küll olemas aga liiga väike ja liiga märkamatu.


Proovisin seda küll juurde lisada ja paistis, et tuli peaaegu välja ka. Teistele küll sobis, kuid mulle mitte, mistõttu võtsin taaskord sama teekonna ette ja alustasin otsast peale. Hanksin endale paremad pliiatsid, paberi ning tegin kavandi töö juures rahulikult üle mitme päeva, mitte kodus voodi peal lamades. Lisasin juurde rohkem elemente, mis puudutasid La Palmat ning nautisin äratundmisrõõmu inimeste silmades, kui nad tuttavaid asju nägid.


Valmis ka teine kavand, mille peale olid kõik teised väga vaimustunud, kuid seekord oli minu jaoks midagi valesti. Üks asi liiga suur, teine asi liiga väike ja kolmas liiga arusaamatu. Selle kavandiga saime ka täieliku nõusoleku midagi seinale maalida.

Kolmandat kavandit ma veel valmis teha pole jõudnud ning enam mul teist võimalust ka ei ole :D Nimelt reisis mu teine kavand Gran Canariale, sest meil külas olnud poisid olid sellest liiga vaimustuses, et seda siia lauale seisma jätta. Täpsem planeerimine ei ole ka plaanis enne Jaanuari, seega aega veel on.


Ja nii ongi valmimas minu esimene personaalne projekt. Hirmus on, sest seina ära rikkuda ei taha, aga eks näeb, mis veel saama hakkab :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused