Kus pagana kohas ma siis lõpuks töötan?

Sellest, kus me käime või mida me teeme annan ma ülevaadet päris tihti, kuid seda, mida ma tegelikkuses vabatahtlikuna teen või kus ma töötan pole ma vist kordagi puudutanud. Ja kuna ma tean, et Emps ka kunagi midagi inimestele vastata ei oska, siis palun väga :D 


Ühesõnaga, tõde on see, et ma ütleks, kui ma ise ka teaksin. 

Oot ma kohe selgitan.

Eelmise aasta vabatahtlikud ei pühendanud ühtegi minutit, et selgitada tulevastele vabatahtlikutele, mida nad täpselt tegema hakkavad. Segaduses ei olnud ainult mina, vaid ka kõik teised, kes praegu vabatahtlikud on. Lihtne on ju öelda või siis kuskil pealkirjaks kirjutada, et töökoht on siin ja seal, kuid ilma reaalselt siin olemata on väga raske aru saada, mida see täpselt endas kujutab


Mäletan kui projektidele kandideerisin proovisin eemale hoida kõigest, mis tundus imelik või liiga erinev. Väike arg jänes nagu ma tollal sisemuses olin. Kandideerisin kahele neljast projektist. Üks neist oli Cabildo ja teine Brena Alta (kus töötab praegu minu toakaaslane Leonie). 

Ja siis tulid juba kõik teised valmisetapid ja varsti saingi kirja, et olin valitud Cabildo projekti. 

Meie töökoha uksed :D + turistid tänaval

Sain paar päeva tagasi rääkida ka ühe eelmise aasta vabatahtlikuga ja ta mainis, et tegelikult olin ma valitud mõlemasse projekti ja ta mäletab selgelt kõigi taotlusi, kes valitud said. Tore on kuulata, kuid keegi sind nii mäletab, eriti arvestades, et üle aasta on hetkest, kui nemad uusi vabatahtlike valisid. Määravaks valikuks sai aga vestlus Skypes ja seetõttu ma ka Cabildos olen - mitte, et mul millegi üle viriseda oleks.

Igaljuhul ei teadnud ma tollel hetkel midagi sellest, mida ma tegema hakkan ja ainuke info mida ma teadsin oli see, et töötame noortega. Kuna see oli midagi mille suunas ma liikusin ja mille sarnaseid projekte otsisin, siis ei olnud minu jaoks ka see nii oluline, mida me siis täpsemalt tegema hakkame.

Kuid nüüd kui me siin kohapeal oleme võin ma natukene täpsemalt selgitada.

Noored arutamas, mida tuleval aastal teha võiks

Mina ja Sasha töötame kohaliku Cabildo (kohaliku omavalitsuse volikogu (jah, ma pidin google translate selle jaoks kasutama)) noorteosakonnas. Meie tööülesanneteks on peamiselt noortega suhtline ja nende innustamine midagi tegema. Oleme selle jaoks korraldanud mitu kokkusaamist ning veebruaris on ees paar suuremat üritust. 
Organiseerime busse ja ruume, kutusme noori kokku, teeme plakateid ja kõike muud, mis ühe üritusega kokku võiks puutuda. Helistame, suhtleme meili teel ning proovime kasutada kõiki sotsiaalmeedia kanaleid, et kõikide inimeseteni jõuda. Suhtlemise pool on enamasti Sasha ülesanne ja mina tegelen kõige muuga, mis üle jääb. Ilmselt mõne kuu pärast suudan teda ka natukene rohkem aidata. 

Meil on palju võimalusi enda personaalsed projekte ellu viia ja mõelda, millised õpitubasid teha tahame. Rääkimata veel siis nende ellu viimisest. Näiteks hakkan ma oma töö kõrvalt Jaanuaris seina värvima nagu ma sellest juba varem kirjutasin.


Kuid see ei ole veel kõik. Meile on veel hunnik väikseimaid ülesandeid nagu näiteks abistamine suurematel üritustel, mis ei ole meie vaid teiste Cabildo töötajate poolt korraldatud ja plakatide laiali jagamine tänaval. Osa meie tööst on noortega aktiivselt kommunikeerimine ja seda me ka pidevalt teeme ning oleneb täiesti päevast, mil võib meid leida kontorist ja millal hoopis kusagilt mujalt. 


Eeldasin esialgu, et töötan rohkem noortekeskuses, kuid mis seal ikka. Mulle tõsiselt meeldib koht, kus ma praegu töötan ning ma ei vahetakse seda millegi vastu. Meie boss on üks parimaid ja ilma temata ei teagi täpselt, mida peale hakata. Ning uued inimesed triivivad siit läbi ilmselt kiiremini kui kusagil mujal, mistõttu on imelihtne kõigiga tuttavaks saamine. 

Sasha, mina ja meie boss Miguel järjekordsel üritusel 

Minu väike akvaariumist töökoht on minu jaoks perfektne ja midagi muud ma tahta ei oskakski. Kuid kui keegi minult endiselt teada tahab mida ma teen, siis täpset vastust mul ei ole. Me teeme kõike ja mitte midagi. Ja see ongi ilmselt kõige lihtsam ja konkreetsem vastus.

Kommentaarid

Populaarsed postitused