Me läheme Tenerifele ja siis Tenerifele ja oota... kuhu veel?

Natukene vähem kui 10 kuud on veel jäänud enne, kui on aeg tagasi lennukile astuda ja koju sõita. Oleme terve selle aja veetnud La Palmal, kuid nüüd on aeg ka natukene väljapoole astuda.

Kuna teadsime, et novembrikuus tuleb meil esimene koolitus Tenerifel, otsustasime natukene varem sinna sõita ja paar päeva iseseisvalt ringi kõndida. Võib-olla ka matkamas käia.

Sasha Venemaalt ostis piletid eraldi ja natukene enne kõiki teisi. Nimelt ei saa ta Hispaania residentusut ja selle tõttu on kõik piletid täishinnaga, samal ajal kui meie saame 75% soodustust. Mis seal siis ikka. Kõik teised ostsid piletid ühise ostuna kui poole pealt selgus, et mingil põhjusel peame ikka täishinda maksma.




Katkestasime tehingu ja helistasime oma tuutorile, et teada saada rohkem infot, mis toimub. Ta soovitas meil kasutada teist veebilehekülge, kuid mis siis välja tuli. Meie koolitus toimub hoopis Gran Canarial mitte Tenerifel. Meie tuutor nimelt "unustas" seda mainida.

Reisi ärajätmine sellel hetkel oleks olnud mõtetu, sest Sashal olid piletid juba olemas plus lisaks saame külastada kahte saart korraga. Mis saaks veel parem olla?

Nii juhtuski, et esimesel novembril sõidame Tenerifele ning viiendal edasi Gran Canariale.

Kuid ei, nii vara veel üllatuste rada katkestada ei saa. Täitsime paar nädalat tagasi mingi taoluse, et Tenerifel konverentsil osaleda, kus räägitakse noorsootööst ja nii edasi. Tööandja soovitas ning nii juhtuski, et nii mind kui ka mu töökaaslast valiti välja ja 25.oktoobril lähme me tegelikkuses esimest korda Tenerifele. Ei tea, mis siis saab, kui ma seletan neile, et ma hispaania keelt just kõige paremini ei oska...



Kuid üldiselt tahaksin ma teada... Kas ma elan muinasjutus või jäin ma lihtsalt magama ja kõik see on alles unenägu?

Kommentaarid

Populaarsed postitused