Mis on koduigatsus?

Ma ei teadnud kunagi, mida täpselt tähendab koduigatsus. Lihtsalt kodu igatsemine? Ja sõprade ja perekonna? Ma polnud ju kunagi kauem kui kaks nädalat kodust ära olnud ja ma teadsin alati, et ma olen varsti tagasi. Ja isegi kui ma tundisin ennast üksikuna, parandas üks telefnikõne selle koheselt.

Kuid nüüd olen ma kaugel ja koju tagasi minemine ei ole nii lihtne. Ma olen siin järgmised 11 kuud ja ma pean kuidagi hakkama saama.

Ent samas andis see mulle võimaluse aru saada, mida koduigatus tegelikult tähendab.

Koduigatsus on see, mida sa tunned siis, kui sa ei näe tuttavaid toiduained poeriiulitel. See on oma lemmiktoidu söömine üksinda mitte koos perekonnaga. See on korteris ringi tiirutamine, lootes, et kass põõnab kuskil voodinurgas, ainult et mõista, et sa ei ole kodus ja teda ei ole siin. See on igatsus nägude järele, mida sa oled näinud 18 aastat järjest peaaegu et iga päev. See on mõistmine, et aknast välja vaadates, ei kasva seal sinu lemmikpuu ja üleüldse ei ole see sinu aed, vaid turistitänav.

Koduigatsus on palju muud kui lihtsalt koju minemise igatus.

Kuid on oluline, et me ka sellest faasist läbi kõnniksime ja probleemidele lahendused leiaksime, et õppida. See on ainuke viis kuidas areneda ja ma olen õnnelik, et mul on võimalus seda kõike kogeda just täpselt sellisel viisil. Ma olen õnnelik, sest järgmsel korral ma tean juba kuidas käituda, valmistuda ja iga tundega ümber käia.

Ja ma olen üpris kindel, et see läheb mööda siis, kui ma tööd tegema hakkan.


Kommentaarid

Populaarsed postitused