Kuhu mu tee mind viib on koht kuhu mina lähen

Ma olen alati mõlenud sellele, kuhu kaugele mu tee mind viib, sest ma ei ole kunagi proovinud ettepoole küündida, et näha mida oodata. Mulle tundus alati, et see jutkui rikub ära selle põnevuse ja ootusärevuse. Mulle meeldib minna vooluga kaasa.

Ja nüüd, kui ma olen vabatahtlik sellel imeilusal saarel, ei kahetse ma seda otsust. Kui ma oleksin kõike veelgi hoolikamalt planeerinud ja kõike teinud nii nagu teised, ei oleks ma täna siin.

Mul ei oleks võimalut kohata nii imelisi inimesi ja teha head iga päev. Võib olla õnnestub mul ühel päeval isegi kellegi elu muuta, kes teab...

Aus olles, võin tunnistada, et minu hispaania keele õppimine ei liigu mööda kõige siledamat teed. Minult nõutakse rohkem kui ma suudan nii vähese ajaga anda, kuid teisest küljest on see järjekordne õppetund. Ma ei suuda ära oodata päeva, kui ma saan inimestega enam-vähem vabalt hispaania keeles rääkida, sest inglise keelega on siin väga vähe teha.

Vabatahtlikuks saamine on valik, mida ei peaks ignoreerima, mis sest, et see võib olla vahel raske.
See annab sulle võimaluse elada kogemuste nimel ja rääkida lugusid, et inspireerida ka teisi elama mitte ootuste vaid südame järgi.


Kommentaarid

Populaarsed postitused