Aastaks vabatahtlikuks sooja päikese alla



Tere! Minu nimi on Heli ja 22 päeva pärast lendan ma Eestis välja, et saada Kanaari saartel vabatahtlikuks. Täpsemalt La Palma suuruselt teises linnas Santa Cruz de La Palmal.

Santa Cruz on saare läänepoolsem külg ning tihit palju pilvisem kui ida, sest pilved üle mägede väga edukalt ei liigu. See aga tähendab seda, et ehk harjub minu eestimaisus natukene kergemine sealse ilmastikuga.

Minu töö on seotud noortega ja arvestades fakt, et tahan seda ilmselt ka ülikoolis õppida, ei saa ma veel rohkem elevil olla kui ma praegu juba olen! 

Pärast nii paljut paberimajandust ja ootamist ja lootmist, lähen ma viimaks oma seiklusele vastu ja loodetavasti õpin midagi nii enese, teisete kui ka kõige muu kohta, mis mu teele ette asetatakse.



Kommentaarid

Populaarsed postitused